onsdag 14. juli 2010

En gang for ikke så lenge siden fant jeg plutselig et loft…

Et lite loft, fult av skatter for en “skrotsamler” som meg!

IMG_2553 IMG_2554 IMG_2555 IMG_2556 IMG_2560 IMG_2561 IMG_2562 IMG_2564 IMG_2571 IMG_2572 IMG_2574

Man sier ikke hvor og man sier ikke når. Man nyter å se slike ting! For meg er det en smule uforståelig at noen har slike ting liggende på loftet: jeg hadde dradt dem inn i stu og kjøkkenet! Men man gjør selfølgelig som man vil. Ikke alle er like GALE etter skrot som jeg…:P

(Beklager, bildene er ikke tatt med speilrefleks, og de er tatt med briller av det mer flytende slaget.)

4 kommentarer:

  1. Her var det noen skatter ja. Fant en slik låve når jeg var på ferie....

    SvarSlett
  2. Det var et kjent sted :D Det har nok i alle år vært en liten plan her, men om det blir noe av er en annen sak :)

    SvarSlett
  3. Spennende utforske for slike som meg i alle fall:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!