fredag 4. juni 2010

Et lite interiørblaff!

Nei, jeg tuller ikke! Her kommer faktisk et bitte lite interiørinnlegg! Tross strålende sol, i går kveld vaska jeg rundt på kammerset. Gulv, vegger, tak, hyller, skap, vindu. ALT min venn! Og da hører det jo med litt ommøblering (og litt utkasting av blå, ikke spesielt fine stoler…unnskyld igjen…). DSC_0267

Så mye lysere og finere det ble her! Endelig har jeg mitt helt harmoniske kammers:) Midt på veggen der skal jeg ha et gammelt bord etter hvert, til skolearbeid og sying og slik. Og kanskje et lite skap over. Intill videre kan man krabbe opp i senga og lese pensumsbøker.

DSC_0264Senga er barnesenga til lillebror Even. Skikkelig gammel og fin. Min egen barneseng er dessverre alt for stor til å ta inn, da jeg var så heldig å sove i dobbel himmelseng som jentunge. Forøvrig fungerer senga som lagringsplass for filleryene mine i sommer. De er rene og pene, etter å ha hengt ute i regn, sol og vind en ukes tid. Nå kan de ligge her og vente på vinteren.

Endelig er det blitt helg, og ikke en hvilken som helst en: den første sommerhelga! Skal prøve å få til en liten fjelltur og en fisketur innimellom all lesinga, men det blir nok en del timer i senga med bok denne helga også. Men NU skal jeg til mamma og veie sau!

Hadet så lenge:) 

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil kommentere!