onsdag 26. mai 2010

En nede, to igjen…

DSC_0174

Ja, jeg snakker selvfølgelig om eksamener.

 DSC_0119

Nok en gang har jeg fått erfare hvor utrolig heldig jeg er som har så og si full jobb i skole ved siden av. Noen syns kanskje det er slit, men for meg er det en fantastisk god måte å lære på. Hatten av til alle dere som er 100% studenter. Jeg fatter ikke hvordan dere kommer i mål!

DSC_0123

I dag ble jeg reddet av erfaringer jeg har gjort meg i jobben. Av metoder vi bruker i førsteklasse hver dag. Av tanker jeg jobber med time for time dag for dag. Og som aldri i verden hadde festet seg om jeg ikke hadde hatt den jobben jeg har.

DSC_0131

I tillegg må jo nevnes, at jeg trives ufattelig godt i den jobben jeg har. Ingen over, ingen ved siden av. For min del. Så man krysser alt man har av armer, fingrer, knær og ørere, for at man får fortsette til høsten. Ikke greit i disse trange kommuneøkonomitider!

Men, først er det altså et par eksamener til som må hukes i land…Ønsk meg lykke til…!

 DSC_0134

Bildene er fra kvelden før kvelden før eksamen, da jeg og Lars Erik måtte ha noe å koble av med. Lesing tærer på, så da er det kjekt å få lufta ut litt oppi hodet innimellom!

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil kommentere!