tirsdag 11. mai 2010

Aiaiai…

…jeg er vist FÆL til å lyve…! Ikke har jeg blogget ny-hagen og ny-gjerdet, som jeg lovte på søndag, og ikke har jeg blogget Green Gate koppene heller… Holder ingen ting man lover! Shame on ME!

Men skal prøve å sjerpe meg når jeg kommer hjem. Samling på hamar igjen nå. Intil videre kan du jo kose deg med et par funn fra bruktmessa i Vikingskipet for et par uker siden:

Lengelenge lett etter noe å ha mel i. Bestemødrene mine har geniale beholdere begge to, og jeg begynte å lure på om det faktisk tok et helt liv å skaffe geniale beholdere til alt som finnes av saker og ting i huset. Men så vips, fant jeg en perfekt Ilovan-bøtte! Helt 100% perfekt for formålet!

DSC_1949 DSC_1950

Fant også denne skoletavla, som jeg sverger at det står 1912 på. (Aiaiai, ikke se på geraniumen i forkant…dårlig fokus og lite vakker. Men kan jo ta en titt på potta. DEN er skjønn. Og gammel. Ønsker meg slike om du har!) Tavla henger nå ved ovnen, og er kjempekjekk å skrive oppskrifter og innhold på.

DSC_1954

I`ll be back!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!