onsdag 21. april 2010

Termin!

I dag våknet jeg til den nette sum av intet mindre enn 25 kyllinger! Må si at det var nesten så man begynte å le da man kikket inn i maskina og så alle sammen. Litt over alle forventninger! Og for å være helt ærlig og vise litt selvinnsikt, så har man kanskje ikke denne gangen heller tenkt helt i gjennom hva som skulle skje dersom man fikk kyllinger av alle de 37 eggen jeg putta inn. Ida hadde lyst på, og da tenker man ikke…;) Noen som kjenner seg igjen? Men fant et veldig fint skilt i dag: I live in my own world, but don`t worry: they know me here! Fulltreffer!

DSC_1782

Alle tørre kyllinger er nå lempet over til barneavdelingen, blider der i fra kommer senere i kveld. Skal si de er lodne og nusselige nå! Kanskje ikke helt der når de er nyklekket…dette er Lille Liv, som Lars Erik så fint døpte henne (eller han, det får tiden vise), den aller første kyllingen som dere ser litt av i et innlegg lengre nede.

Nå sitter jeg på Hamar for nok en dag med intens studiering. Oh yess, man lærer masse! Sånn nesten… Gleder meg til å komme hjem til mine små! Men får jo litt ut av dagen også da! Har kjøpt meg ny Green Gate kopp! Føler det snart er på tide med et samlebilde av koppene mine igjen! For at dere ikke skal glemme dem, slenger jeg med et bilde fra i fjor helt på slutten av innlegget. Men vil påpeke at samlingen har blitt en god del større nå;)

ida 005

Ha en  fortsatt fin dag! Klem fra Ida Elise

4 kommentarer:

  1. Herlig! Godt at du også følger med... :p

    Gleder meg til GreenGate-samlebilde. Eller... Kanskje ikke jeg gleder meg? Jeg kommer jo til å bli så misunneli...

    -Nei, jeg skal glede meg på dine vegne...

    SvarSlett
  2. Haha! 25 kyllinger? Fantastisk... Dagens luksusproblem!

    SvarSlett
  3. For en samling! Jeg fant kopp, fat og asjett i type rød med hvite prikker, pluss den blå koppen som er til høyere i bildet ditt, på Ting og Tøy, her om dagen :D 25 kr. Tror du jeg var lykkelig! fin blogg du har! :)

    SvarSlett
  4. Jøss, det må jeg virkelig si at var et røverkjøp! misunnelig ja...!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!