tirsdag 20. april 2010

Det tar av!

Endelig har jeg kommet hjem fra jobb, og her var det jammen en overraskelse som ventet på meg!

 DSC_1786

Ikke bare en eller to kyllinger, men 8!!!! Sprell levende små kryp!

DSC_1796

Og mange mange andre egg med hull i. Dette er jo enormt!

DSC_1798

Hadde troen på en,to,tre,fire kanskje fem kyllinger totalt, og så har jeg allerede fått 8! Ett døgn før tida! Wow! Kyllingoppdrett anbefales til alle! Nå gjenstår det bare å se hva jeg skal gjøre med dem. Barnerommet står klart, holder bare på å varme opp. Blir spennende å se om de trives utpå kvelden! (Ja, til dere som kan det, vet jeg ikke skal ta dem ut før alle er ferdige, men de kan jo ikke ligge der til fredag heller!)

Klem fra Ida Elise

2 kommentarer:

  1. Så koselig og artig! Si ifra når alle har kommet, og mor og barn er klar for besøk. Har veldig lyst å komme å se sammen med unga hvis vi kan! Hilsen Grethe

    SvarSlett
  2. Det må vi prøve å få til vettu:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!