lørdag 6. mars 2010

Om sarkasme og kaniner.

Mest kaniner egentlig. (Mått bare nevne sarkasme, da jeg har en særdeles sarkastisk kjæreste på kjøkkenet i dag! Her leverer man målerstanden på strøm 5 dager for sent, og så er man plutselig degradert til noe rotete og glemsk noe! Usj, ingen skade skjedd om jeg har glemt måleren vel! Eidsiva bare takket og smilte de! Det betyr IKKE det samme som at man trenger en påminnelse om hvor vanskelig det kan være for små hoder å huske alle voksentingene, og slettes ikke at man må få en leksjon i hvordan rengjøre vaskebørste etter bruk! SÅ DET SÅ!) Vi fikk jo nemlig nye husdyr på søndag: 2 stk kanindamer, mor og datter. Men fordi de har funnet fjøset vår særdeles bråkete og skummelt, har de for det meste sitt klemt mellom buret og veggen og gjemt seg. Til tross for at de nå har enhel stor binge og kose seg på.

DSC_1145

Men heldigvis, nå har i alle fall mamma blitt såpass modig athun tør bevege seg ut, og hun lokker av og til frøken snupp med seg ut i lyset også. Ganske facinerende å se på dem, nå de hopper og danser rundt, men veldig frustrerende når de løper og gjemmer seg så fort de ser på meg. Tips til kanintemming mottas med takk!

DSC_1146

Foresten, som dere kanskje har lag merke l, så har bloggen min oversteget 10000 besøkende. Det tok faktisk ganske nøyaktig bitte litt mindre enn et år! Og slikt må man jo feire her i bloggverdenen. Nå har pakken min fra stoff og stil ankommet, og så fort jeg får mekket sammen noe, blir det give away her igjen vettu! Men ikke i dag…for i dag er det SOL! Og jammen er det ikke teoretisk sett VÅR også:)

Klem fra Ida Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!