søndag 28. mars 2010

NAM med STOR M!

Eller er det N? Neimen ikke sikker. Men NAM var det uansett! Det er nemlig ikke ofte jeg skriver om ting jeg ikke har laget eller gjort selv, men nå skal jeg skrive litt om maten til Irene. Jeg har nemlig vært på Pellestova på seminar i helga, og Irene var så snill at hun tok på seg å kokke til alle oss gærne musikkantene. Og jeg hadde ikke sett for meg det jeg skulle få!

Forrett:

DSC_1440

Avokado med kaviar og reker.

Hovedrett:

DSC_1445

Biff med blåskimmelost (ja, OVERRASKENDE godt!), gratinerte poteter og løk varmet i balsamico.

Dessert:

DSC_1450

Sitronterte med hjemmelagde rørte bringebær.

(Er ingen matskribent Irene, så meget mulig jeg ikke har beskrevet rettene helt riktig…men i alle fall gir det et lite inntrykk!)

Jeg er glad i mat, og spesielt mat med inspirasjon. Her har jeg latt meg inspirere, og jeg har fått masse små tips. Igjen. Tusen takk for maten!

2 kommentarer:

  1. såg godt ut! RB og Irene IT?
    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  2. Stemmer, Grethe. Det var helt suverent :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!