søndag 14. mars 2010

Jeg, en helgeblogger?

Er det det jeg har blitt? Når jeg ser tilbake, er det sjelden å se ukesinnlegg den siste tiden. Men gjerne 3 og 4 helgeinnlegg. Sånt er ikke bra, men vi fortsetter trenden et stykke til.

Denne helga er det lesing og studering som står for tur i heimen. Jeg med Ped-oppgave, han med engelsk. Og da må man tidlig opp!

 IMG_0020

For å få meg ut på tur kvart over 8 en søndags morgen, er det greit å ha en kjæreste man blir lykkelig av. I tillegg er det greit å gå et sted med mye fint å se. Slik som denne gården, fore eksempel:

IMG_0019 

Nyoppusset, i gammel stil. Er som en drøm for meg det! Men en gang, så kanskje jeg får noe slik også?

DSC_1292

Nå er det frem med frukt og grønt, og benke seg i sofaen med bøker og pc. Ute er det påskestemning, inne kaldt og trist. Men vi fragelegger så godt vi kan. Og kanskje kan man unne seg annen hver dag fri i påsken, dersom man er flinke og leser litt nå?!

Klem fra Ida Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!