mandag 22. mars 2010

Helt utrolig!

Hold dere fast! Endelig har det skjedd! Jeg har sydd meg kjole!

DSC_1368 Støvete trukis ullfilt fra S&S. Veldig enkelt og veldig morsomt!

Tusen tusen takk til glade jenter på jobben som er med på sykvelder. SÅ kjempegøy!

 

DSC_1377DSC_1373

Foran her jeg filtet et hjerte i brun ull. Enkelt og greit.

 DSC_1380

Baksiden er også veldig enkel, men med en liten overraskelse nederst….

 DSC_1381

…nemlig den lille ikke-planlagte lappen jeg lagde her om dagen.

Ble kjempeinspirert til å sy mer, så blir nok flere kjoler fremover!

Blid klem fra Ida Elise

3 kommentarer:

  1. så nydelig ida!!!
    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  2. Så flott kjole du har laget! Kjempe søt. Det morsomme er at jeg har laget en lignende kjole i helt lik farge=) Kos deg med nye syprosjekter:-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole Ida ! Du må legge ut bilde av deg selv med kjolen på. Den er jo enda finere "live" enn på en henger...
    -elin-

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!