søndag 7. mars 2010

Første bestllingsverk!

Bestemor ønsket seg skopose til hun skal på tur. Og det måtte vi jo ordne.

DSC_1285

Trippetripp. Nette sko må tas vare på på reisen! (Skoene er faktisk mine, arvet fra bestemor. Helt utrolige!)

DSC_1290

Her holder de seg fine, og er lette å ta med seg.

DSC_1288

Vips, nedi kofferten og klar for reise.

(Er du foresten lei av det stripete stoffet mitt? Det er jeg. Har blitt noen stripete vesker, poseposer, grytekluter og duker. Årsaken er at jeg ikke hadde tanke for hvor mye stoff man trenger første gang jeg bestilte fra stoff og stil. Og da ble det fem meter rødstripete stoff… Men nå er ny leveranse ankommet, og det blir snart andre farger å se skal du se!)

Nattaklem fra Ida Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!