torsdag 25. februar 2010

Nei fy!

Sånn blogglemming går ikke an! Fysj…men faktisk, har ikke glemt bloggen. Bare utrolig nok hatt en av de ukene hvor man absolutt ikke har noe å blogg om. Stort sett kan man jo blogge om det meste. Rare mennesker man står bak i køa på butikken, frokosten, de nye tøflene…you name it! Men ikke denne uka. Har ikke funnet inspirasjonene. Selv om jeg har opplevd et par ting, som jeg helt sikkert kommer til å blogge om senere.

1: Jeg er i praksis på Røyslimoen Barneskole.

2: Jeg, Birgit og Lilly har planlagt Klassereunion. 15 år siden vi begynte på barneksolen i år folkens!

3: Sauevelferdskurs.

DSC_0984

Forsåvidt hektiske tider. I tillegg er jeg fullstendig utslitt og lei av vinteren. Utrolig det også. Pleier å se det positive i verden. Men kulda og mørket suger ALL energien ut av meg. Ikke særlig trivelig. Lengter mot sommer. Mot blomster, dyr og fugler. I det minste mot rennende vann. Hadde faktisk blitt lykkelig av en dryppende istapp nå. Og et gjørmehull i veien.

DSC_0973

Enn så lenge får man slappe av og samle krefter. Ferie neste uke, og ulike sammenkomster i helga. Jobbfest, bursdager for meg, May, Mathilde og Silje. Middag med mamma, pappa og besteforeldre. Hektisk, men trivelig.

Nå må jeg ta kaka mi ut av ovnen!

Fortsatt god vinter!

Klem fra Ida Elise

1 kommentar:

  1. Du får kose deg med bursdag idag, og alle de andre eventene du skal på... Som du sier, så høres det travelt, men spennende ut...

    Forresten så er det til sommeren 10 år siden jeg gikk ut av VGS... Drives visst og planlegges noe der og... Hihi...

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!