søndag 28. februar 2010

Djevelens kake

DSC_1132

Hvit og uskyldig fristende på utsiden…

DSC_1141

…svart som faen på innsiden.

DSC_1120

Her har det vært bursdag i helga, og vi har kost oss med masse god mat og kaker. Bursdager i fleng faktisk! I går var jeg borte på en bursdag, og så hadde jeg besteforeldre og foreldre på besøk her etterpå. I dag er det bursdag for lille Mathilde, med stor familiefeiring. Og i kveld kommer det enda flere hit på bursdagskaffe hos meg. Travelt, men jeg liker det. Kaos og bursdag hører på en måte sammen. Husker da jeg var lita, med gaver, konfetti, godteri og unger over alt. Bror som måtte på sykehus midt under barneselskapet. Hyling og skriking. Det var slik det skulle være. Og slik er det fortsatt. Må si det var ganske spennende å stelle til middag for 9 personer her i går, og enda mer spennende å finne plass til alle sammen. Jeg eier jo bare 9 stoler, og har bare spisebord til 6. Så da er det frem med sofabord og konsollbord og alt som er, og vips: god gammeldags kaotisk koselig bursdagsfeiring!

DSC_1125 

Fristende krem, ikke sant? Perfekt for alle dere som er som meg og ikke liker fløtekrem. Oppskrift finner dere her.

I kveld skal jeg hente nye beboere til gården igjen:)

Klem fra Ida Elise

1 kommentar:

  1. Håper og tror de to får det fint hos deg :) Godt vi endelig fant ett fint hjem for de to søte små :)

    Hilsen Silje

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!