fredag 29. januar 2010

Skrivevegring?

Hva skjer!?!? Har jo bestandig vært så flittig og flink (syns jeg selv) til å oppdatere bloggen min, men nå må jeg virkelig si det går tregt! Blir nesten sjokert over meg selv altså! Men lover det skal bedre seg! I alle fall fra søndag… I helga skal vi nemlig hit:

 hytta

Min kjære seter på Kittilbu, som dessverre ikke blir brukt så mye mer. Var her noen turer i sommer, og siden har den stått tom. Nå gleder vi oss til å komme til iskaldt hus og begynne å fyre!

Mens jeg sitter her, kommer jeg på at jeg aldri har tatt bilder inne fra hytta. Vel, det skal det bli en forandring på, så bilder kommer på søndag!

Til da: beklager tregheten. LOVER å skjerpe meg!

Klem fra Ida Else

3 kommentarer:

  1. hvor på kittilbu ida? har jobba i mange år på museet. Grethe

    SvarSlett
  2. Ved Volden seter, der man serverer graut og slik på kittilbudagen bl.a. vi har kjøpt jordet som hører til setra der, og satte opp vår seter i 95.

    SvarSlett
  3. jeg er innom å kikker spent hver dag jeg:P

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!