lørdag 16. januar 2010

Lørdagsutflukt

 DSC_0533 DSC_0545

I dag bar det ut på trugetur. Man blir ganske liten i alt det hvite, men det er ubeskrivelg vakkert. Til høyre ser dere Mesnaelva by vinter. Flott!

DSC_0559 

Frøya var selvfølgelig med, helt i sitt element. Åsa derimot, har en smule korte bein til utflukter i disse vintertider…

Man får ikke mer moro enn man lager selv, og det meste må jo prøves ut…

DSC_0571 DSC_0573 DSC_0575 DSC_0577

…men ikke alle syns det er like morsomt som meg…

DSC_0569

På tross av alt det fine med vinteren, stunder jeg nå mot vår. Spesielt til jeg kan slippe ut hønene og sauene. Det er rått og klamt i fjøset, møkkete og trist. Gleder meg til de alle kan gå ute og tørke i solskinnet, og nappe ferskt gress og nye skudd. Men intil da får man prøve å nyte livet mest mulig!

DSC_0587

Til alle blogglesere der ute: Ha en strående kveld!

Vinterklem fra Ida Elise

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har! :-)
    Leser den nesten hver dag, så ikke slutt :-)

    SvarSlett
  2. Hehe, så moro, takk for det! Nai da, har ingen planer om å slutte. Elsker å ta bilder, og noe må jeg jo bruke dem til!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!