lørdag 23. januar 2010

Litt reklame…

Dette meg blogging er merkelige greier. Hvordan kan man bli så avhengig av noe så komplett unyttig egentlig? Får ofte (flere ganger om dagen faktisk…) mer eller mindre ironiske kommentarer fra Lars Erik om jeg blogger for mye. Og da snakker jeg ikke om blogging i betydning av skrive blogg innlegg, men i betydning av å lese blogger, se over kommentarer, sjekke topplisten, surfe nye blogger og så videre og videre.

DSC_0345

Ikke at det er så mye å sjekke bestandig, men det er greit å holde seg oppdatert, ikke minst på bloggrollen. Har et par favoritter jeg må innom, og kan særlig nevne Livs lyst og Emmelines blogg. Og mange andre. Lille Pooh, for eksempel. Og Mias Landliv, og…ja, dere ser dem nå foresten til venstre her!

DSC_0020 (2)

Tar av meg hatten for slike som Voe, som har over hundre tusen besøkende hver dag. Ikke skjønner jeg hvordan de får det til, men hun har tydeligvis skjønt en greie. En greie som faktisk imponerer selv profesjonelle nettbrukere. Så da er det vel ikke noe jeg trenger å prøve å skjønne meg på med det første.

DSC_0228

Og selv om det ikke er så alt for mange som er innom bloggen min, og heller ikke så alt for mange (ja, faktisk ganske få) som kommenterer når de først er innom, så er det utrolig morsomt å sjekke besøkstallet likevel! Og jeg setter så utrolig pris på dere som er innom her atte! SHIT! Der løsna enter-knappen min! Hjelp, hva gjør man nå?!?!PER JEG TRENGER HJELP!!!!

DSC_0479

(Gamle bilder i dag, men glemte kameraet da vi dro på tur i dag skjønner du…)

Nu ble jeg litt bekymret for min rosa venn her…Men uansett..det hadde vært morsomt å høre fra dere som er her, hva det er dere syns om bloggen min. Uansett grunn, hvorfor er akkurat DU innom her og leser?

Klem fra Ida Elise

5 kommentarer:

  1. Bare ta det med ro, Ida - det fikser jeg! Jeg vet hvilke knapper man skal trykke på ...

    SvarSlett
  2. Hvilke blogger jeg er innom og hvorfor?!? Jeg må jo inrømme at jeg nesten uten unntak er innom søm-blogger. Hvorfor? Jo for det er min store interesse, og da surfer jeg rundt og blir inspirert.

    Og så da... Hvorfor er jeg innom din blogg? Ja, det er nok ganske så tilfeldig. Du er jo ikke en i kategorien søm-blogg. Du er vel heller en av mange med hverdagsblogg, men likevel har du nok det lille ekstra for min del. Interiør med sjel, matlaging med tradisjoner... Jeg syns du har en liten ekstra tanke, tar vare på det positive, flotte hverdagsglimt som gir meg et smil, en liten følelse av glede.

    Stå på videre!

    SvarSlett
  3. jeg leser vettu Ida. Og har fått samme avhengighet som deg. Sjekker "Ninas lillegale verden" hver morgen-og blir litt skuffa hvis hu ikke har lagt ut noe.....Fin blogg har du!
    hilsen grethe

    SvarSlett
  4. Hei Ida!
    Er morsomt å følge en gausdøl, jeg er innom titt og ofte :) nesten litt rart, føler jeg kjenner deg så godt liksom ;) dessuten skriver du godt og det er så morsomt lese om alle tradisjonene du er så flink å ta vare på. fortsett med den trenden!
    Nina

    SvarSlett
  5. Tudelu Ida.
    Jeg MÅ jo bare sjekke bloggen din... Og hver gang du legger ut link på facebook klikker jeg meg innom (det er god reklame det). Du har en fin blogg, koselig å holde seg oppdatert på gamle arbeidskolleger. :)
    Klem fra Tone

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!