tirsdag 1. desember 2009

Vinterbakst!

Tenk, nå er det fjerde årstiden jeg blogger. I dag måtte jeg lage en ny mappe for bildene mine: Vinter 2009. Utrolig hvor fort tiden går! Og jammen er det ikke første skikkelige vinterdagen ute i dag også. Masse minus ute, gnistrende føre og måneskinn. Nesten som å være i et eventyr når man går ute i kveld.

I dag har jeg også bakt. Nemlig smulteringer. (Sammen med mamma da, vel og merke). 350 stk sånn ca. Nammenam!

IMG_2655

Feite og gode, i smult fra grisene vi delte opp for en ukes tid siden.

IMG_2656

Har helt glemt av at det er første desember i dag. Ikke kjøpt adventskalender en gang. For meg er det tradisjon med sjokoladekalender fra Prix. Men er dessverre ikke å få tak i lenger, utvelget er blitt så alt for stort. Og det hjelper ikke med hvilken som helst annen sjokoladakalender, det er den “rikige” smaken jeg må ha! Men da tenner jeg heller kalenderlyset mitt i stedet.

Håper det blir en eventyrlig vinter!

Klem fra Ida Elise

2 kommentarer:

Så hyggelig at du vil kommentere!