lørdag 5. desember 2009

Skatter!

Det er lite som er så morsomt som å få overraskende skatter! I dag hadde mamma rundvask på kjøkkenet, og da klarte hun sannelig å rote opp et par ting som passet perfekt for meg.

DSC_0745

Denne vakre, gamle bollen, med akkurat passe mengde patina, er akkurat noe jeg har ønsket meg. Dekorativ i seg selv, og kan brukes til så mye rart!

DSC_0730 

Fruktfat kanskje, eller til en god salat til sommeren?

DSC_0735 

Hva med å legge sløyfer, bånd, kongler og andre dekorative ting her til juleverkstedet? Tror det blir epler og mandariner her til jul, med en liten engel på kanten, kanskje…eller bare gamle julekuler. Men uansett: tusen takk mamma!

DSC_0750

I tillegg fikk jeg denne gamle mugga som stod igjen da grandtante Karen døde. Karen har også vokst opp her i mitt lille hjem, for snart hundre år siden. Elsker ting med historie!

Den aller største skatten fikk jeg av bestemor her om dagen, men den skal dere få høre mer om  i morgen…

Til da: God 2. helg i advent!

(Og lykke til med eksamenslesing alle dere som sliter med det om dagen!)

Klem fra Ida Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!