torsdag 31. desember 2009

Ønsker, planer og mål for 2010

  • Gangen og boden skal pusses opp.
  • Jeg skal skaffe meg ender.
  • Jeg skal begynne å trene regelmessig.
  • Jeg skal bygge opp en sparekonto hvor det til en hver tid skal innestå minst en måneds lønn.
  • Jeg skal gjøre studierelater arbeid minst tre dager i uka, hele året.
  • Jeg skal fullføre genseren til Lars Erik, og strikke en jakke til meg selv.
  • Jeg skal spise regelmessige måltider, også i helger og ferier.
  • Jeg skal besøke noen eller invitere noen for hyggens skyld minst en gang i uken.
  • Jeg skal slukke lys i rom jeg ikke er i, lukke dører og slå av vifta på badet.

Dette er mål som bør være overkommelige, så i tro om å ikke ha tatt meg vann over hodet i ekte Bridget Jones-stil, slutter vi der. Blir spennede å se ressultatet om et år!

nyttår 006

Et hjertens godt nytt år ønskes til alle blogglesere der ute. Må det nye året bli EVENTYRLIG for dere alle!

Klem fra Ida Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!