tirsdag 22. desember 2009

Juleferie!

Da er ferien her. Og vi har inntatt feriestillinga i sofaen. Han med et glass vin, jeg med min rosa pc. Jula banker på døra, og vi er snart i boks. Men venter med å pynte til i morgen, det føles mer riktig.

 DSC_0146 

Pakkene er pakket inn, og pakkesakene utgjør jo et lite stilleben i seg seg selv.

Leste akkurat bloggen til Emmeline, hvor hun tar for seg omtanken for de ikke-godkjente juletrærne. Vi har plukket juletreet vårt selv i skogen, og hadde alle mulige tre å velge mellom. Likevel valgte vi et lite pjuskete et. Rett og slett fordi jeg syntes synd på det (og Lars Erik sikkert var lei maset mitt…). Nå står det upyntet i stua og venter på morgendagen, men jeg syns det er så vakkert i seg selv, at det fortjener et bilde her på bloggen.

 DSC_0143

Noe annet som fortjer et bilde, er dette skjønne hjertet vi fikk av Liv på jobben i dag. Tusen takk, det er nydelig!

DSC_0149

Til alle dere som stresser med å bli ferdige til jul der ute: nyt tida! Jula kommer uansett! Som en klok stemme sa tidligere i dag: Leter du etter ting som går galt, så finner du dem. Leter du etter det som er godt og vellykket, vel, så finner du dem også!

Klem fra Ida Elise

2 kommentarer:

  1. God jul Ida! Fin blogg, leser støtt og stadig, må følge litt med vettu;) Jeg liker treet, viktig å inkludere alle i jula! ;) Klem fra Tone (sting ub, jepp!)

    SvarSlett
  2. Her er ikke noe i boks, men ikke no' stress heller. Helt enig, -jula kommer samma hva en gjør. Hehe... Velger å lene meg tilbake og nyte...

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!