fredag 6. november 2009

Velkommen!

DSC_0495

Den delen av huset mitt jeg er MINST fornøyd med, er inngangspartiet mitt. Her finnes ingen trapp og ingen tak, bare en dør plassert midt på en vegg. Og det er ingen fin gammel tredør slik en kanskje skulle tro, men derimot en billig håpløs og stygg dør fra ca midt på 90-tallet. Så det er et av mine første store oppussingsprosjekter! Men det skjer ikke heretter i år, så må bare prøve å lage det koselig slik som det er. I dag har jeg derfor prøvd å dekorere litt ved siden av døra mi. (Nei, dere får ikke bilde av selve døra. Den er nemlig IKKE fin!)

DSC_0484

En krans og en lykt har kommet opp i dag. Kransen er egentlig brun, men det synte så dårlig her på  veggen min. Derfor sprayet jeg den vit. Og det ble faktisk ikke så verst.

DSC_0493 

Inne i kransen svever en liten engel. Slike små skatter syns jeg det er morsomt å finne! Koster så lite, men gjør underverker!

DSC_0501 DSC_0503

Ingen ting er som lys i høstmørket. Den gamle bjella har hengt ute siden i sommer- Fant den i låven, syns den var et morsomt alternativ til ringeklokke. Og så har den jo blitt brukt av sjefskua her på gården tidligere:)

Nå er jeg laupesjuk….så skal se om jeg finner meg en kopp kaffe ett eller annet sted.

God fredagskveld i høstmørket!

Klem fra Ida Elise

1 kommentar:

  1. Den var skikkelig fin Ida, jeg har en sånn gråhvit rund krans som jeg tenkte lage julekrans av, kranser er nydelige, pyntet eller naturlige =) Jeg leser stadig bloggen din, mye koselig her :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!