søndag 29. november 2009

Mamma

I går hadde min kjære mor bursdag, og i dag skal vi til henne på kake og kaffe. Mamma er et kjempemenneske, en av mine bestevenner og forbilde på mange måter. Derfår må hun jo få noe fint til bursdag. Og aller helst hjemmelaget, det er ekstra morsomt.

Derfor har jeg sydd en poespose til mamma, som matcher kjøkkenet hennes.

DSC_0564 - Kopi 

Den passer forsåvidt huset mitt også, men nå skal nå en gang mamma få den.

 DSC_0573 - Kopi DSC_0569

Blonder, striper og naturlerret. Helt i minn smak, og forhåpentlig vis mamma sin også. I tillegg skal hun få en veske, maken til en jeg lagde til meg selv tidligere i år. Denne har i tillegg en lomme på innsiden. Så nå har jeg lært meg det også:)

DSC_0677

Pent pakket inn håper jeg dette er en gave mamma blir glad for. Tror jeg skal sende med en kartong med egg også. Nå har nemlig hønsene plutselig begynt å verpe igjen.

God første søndag i advent!

Klem fra Ida Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!