onsdag 28. oktober 2009

Trekkning…og litt om Pus…

DSC_0048

Her er pusen min. Til tider litt tilsidesatt i forhold til de andre her på gården. Gjør mye ugang, er ofte i veien, men utrolig vakker! Og så mye mer fotogen enn de andre her. Så derfor tenkte jeg han fortjente ett lite innlegg nesten helt for seg selv.

DSC_0052

Vakker, ikke sant?

DSC_0305 DSC_0307DSC_0306 

Her har Luscifer oppdaget fiskene på badet. Meget fasinerende, og veldig paralyserende!

 

 

 

 

 

 

I kveld har det også vært trekning på Give Awayen i forige innlegg. 21 lapper var med i trekkninga, med til sammen 13 forskjellige navn på, så det var spennende kan du tro! Men den endelige vinneren ble Mari J! Så da er det bare å vente på en overraskelse i posten en av dagene:)

Til alle dere andre: tusen takk på all den fine responsen! Er så koselig med kommentarer, og kjempemoro å få nye blogger å besøke! Ekstra moro med dere som har reklamert i egne blogger. Har ført til at det har vært over 230 innom å kikket på bare det ene innlegget. Fortsetter det slik, er det ikke lenge til jeg må ha ny Give Away:)

Ha en ellers strålende dag!

 

Klem fra Ida Elise

4 kommentarer:

  1. Katten din er veldig fotogen! Hva slags kamera er det du bruker? Det blir veldig fine bilder!

    Så morro at jeg vant =) Jeg har aldri vunnet noe i hele mitt liv! =) Nå gleder jeg meg!

    Mari J.S

    SvarSlett
  2. Starter med en stor gratulasjon til Mari J, vinner av den nyyydelige veska... (Måtte jo benytte muligheten til å skryte litt mer av den...)

    Og så... For en vakker pusekatt! Og fantastisk bilde det øverste, da! Katter er flotte dyr, og jeg savner ofte pusen min som er blitt plassert hos oldisene på Lillehammer etter jeg ble allergisk etter en fødsel...

    SvarSlett
  3. Jeg bruker Nikon D3000 (speilrefleks) kameraet til Lars Erik. Er vel forresten han som har tatt det øverste bildet også;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!