tirsdag 13. oktober 2009

Prosjekt Genser

Lars Erik ønsket seg grå, høyhalset strikkegenser, uten glidelås. Så hva gjør man da? Jo, lover man skal strikke en. Største prosjektet jeg har gått på på egenhånd så langt, men er faktisk ikke så overveldende som man kanskje skulle tro.

DSC_0003

En arm er allerede ferdig, og det gikk overraskende glatt, så da er det nok ikke så lenge før neste er ferdig heller. Så da bør det jo være en tjangs for at hele genseren er ferdig montert til jul.

DSC_0009

Og deretter skal jeg lage strikka jakke til meg selv…merkelig hvordan den ene ideen avløser den andre når man holder på med noe. Og nå er jeg så full av ideer at det nesten bobler over. Og i løpet av uka kommer det julepakke fra Stoff og stil også, og det gleder man seg masse til;)Da blir det julepakker for alle penga en tid fremover…;)

2 kommentarer:

  1. Så artig!
    Begynte på en genser til Heine-Tobias på lørdagskvelden, jeg. Men jeg er nok ikke like effektiv som deg... Kan jo ikke strikke...

    SvarSlett
  2. hehe, det kommer;)ikke strikke så mye gensere før jeg heller...men begynner å bli litt sokker da! Men en beibigenser går nok lett som en plett skal du se:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!