fredag 30. oktober 2009

Posepose

I dag har jeg endelig sydd noe jeg virkleig trengte; en posepose! Og denne matcher faktisk kjøkkenet så godt også, at den kan henge fremme. Og sånt liker man. Praktisk og pent:)  DSC_0346

Inspirasjonen fikk jeg fra et par bøker jeg har lånt av Elin i dag. Mye inspirasjon man kan hente i syverdenen, og jeg begynner virkelig å få meg ny hobby her!

DSC_0341DSC_0342

Blonder, legg og søte stoffer. Det har gått opp for meg at når jeg lager ting selv er det mye lettere å få ting som virkelig passer inn her hos meg. Og så er det så greit, man kan sy når man vil og når det passer, og så har man ingen forpliktelser og krav ovenfor noen andre enn seg selv. Og slikt er godt:)

Nu har vi krabbet opp i sofaen her, og gjør oss klare til å se engler og demoner. Så nå er det helg!

God fredagskveld alle sammen!

Klem fra Ida Elise

1 kommentar:

  1. I alle vie væla, så effektiv du er da !! Poseposen ble kjempefin Ida. Dette må du bare fortsette med !

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!