søndag 18. oktober 2009

Loppis

Denne kopphåndklehylla på kjøkkenet har lenge irritert meg. 90-talls design som over hodet ikke passer inn, billig trevirke som er dårlig limt sammen, og dreide knotter. For ikke å nevne en mindre pent beiset farge.

DSC_0214

Men takket være facebook og Elin, så kom jeg meg i dag i veien på loppemarked i Håkonshall. Og hva fant jeg der? Jo, en gammel hvit hylle som passet perfekt inn her hos meg.

 DSC_0216

Solid og hjemmesnekret, med akkurat passe menge patina. Sjarmerende som få, og akkurat passe for meg!

DSC_0236

Foreløpig henger pepperkakeformene mine for seg selv på knaggene. Litt usikker på om jeg skal henge opp et pyntehåndkle her, eller om jeg skal bruke knaggene til pynteting. Mulig det blir pyntehåndkle til jul, og noe annet ellers i året. Man får se…

I morgen er det klart for første praksisdag på Åretta Ungdomsskole. Det blir spennende, og selv om det er fælt å være borte fra jobb så lenge som jeg må, så gleder jeg med litt også.

Avslutter uka med et lite ordtak: Carpe diem!

h

Klem fra Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!