lørdag 17. oktober 2009

Juleforberedelser vol.2

  DSC_0212 DSC_0215

Da har man fått litt dilla på kortlaging! Kjempemorsomt, men mye vanskeligere enn det ser ut som. Særlig vanskelig å komponere et fint bilde. Kortet til venstre er heller misslykka i så måte. Men liker godt detaljene på det. Kortet til høyre derimot, vil jeg få lov å si meg ganske fornøyd med!

DSC_0222

Dette er fra det venstre kortet. Her er juleevangeliet fra en bibel fra 1903. Trist å klippe i den, men den var ødelagt fra før, og på denne måten tas det bedre vare på. Kortene er nemlig ment for å sendes sammen med noen gaver jeg skal lage om litt, og sammen med dem vil de forhåpentlig vis bli tatt vare på i mange mange år fremover!

Så da er det bare å vente i spenning, og se hveem av dere der ute som har gjort dere fortjente til disse gavene;)

2 kommentarer:

  1. Ja, det er ikke bare-bare, men man ser fort at det ikke blir helt riktig, og kan da endre til neste kort ;)

    Kjempeflott det høyre kortet, da!

    SvarSlett
  2. Da er bibelen tatt i bruk ser jeg. Kjempefine kort Ida ! Synes det første var fint og jeg, men du er nok litt mer symetrisk av deg....

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!