lørdag 24. oktober 2009

Hurra!

Som nevnt i siste innlegg, har det nå passert 5000 besøkende på sidene mine. I skrivende stund faktisk 5200 besøk. Og dette må man jo feire:) I den anledning prøver jeg med på en liten give away (som det så fint heter her i bloggverdenen).

Gaven denne gangen er en hjemmesydd veske etter mønster fra Cat Kidston.

  DSC_0312DSC_0311DSC_0308

Nede i vesken er det puttet en del overraskelser, som vil gli rett inn i alle hjem.

DSC_0314

Hvordan får du gaven? Ved å “kjøpe” lodd vel! Og hvordan gjør man det? Jo slik:

Du får ett lodd for å  skrive en kommentar på dette innlegget, enda ett for å bli følger av bloggen min, og enda ett for å reklamere for bloggen min i bloggen din  eller hjemmesida di (Ja, man må jo selge seg selv litt…;)).

DSC_0326

Trekkningen vil foregå på onsdag, og vil bli nøye overvåket, slik at her har alle en fair sjanse til å vinne:)

Ellers vil jeg bare si til dere som er innom her, at jeg setter kjempestor pris på at dere kikker innom, og at jeg syns det er kjempekoselig at dere liker å lese det jeg skriver om og holder på med her i min lille verden.

Klem fra Ida Elise

11 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny veske Ida !! Den ble jo kjempefin.

    SvarSlett
  2. Kjempe fin blogg du har, Ida!
    Jeg følger med (og har lyst på veske, hehe).. ;)
    Mari J. Steine

    SvarSlett
  3. Ingvill Rønningen26. oktober 2009 kl. 00:02

    jøss i vær'n Ida, du imponerer stadig med dine krative evner =) må innom og kikke og få litt inspirasjon, når jeg sjøl føler meg helt tom =)
    Stå på!!! Håper vinteren skaper en fantastisk stemning på det lille bruket ditt =)
    KLem fra Ingvill R.

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med - jeg vil være med!!!
    Linker i bloggen min, og prøver å registrere meg som følger (om jeg ikke allerede er det?!?) Ja, også SURPRISE! -Jeg har lagt igjen et innlegg her nå...

    Hihi...

    Grattis med mange besøkende! *krysser fingrene for at jeg kan vinne*

    SvarSlett
  5. Da funker linken til og med... Hihi...

    SvarSlett
  6. Nydelig veske i nydelige farger.Høsthilsen fra Sande

    SvarSlett
  7. Har vært på en spennende og interessant reise i bloggen din. Utrolig mye fint du lager, og hvor mye flott du får ut av gamle ting. Dette er en blogg jeg vil følge.

    SvarSlett
  8. Åååå så fin veske, kjenner at den ville fått ett godt hjem hos meg :) Ha en super dag, og grattis med mange besøkende! klem

    SvarSlett
  9. Så mye fint det var her! Har kjempe lyst på den søte vesken :o)

    SvarSlett
  10. Hei Ida. Jeg vil gjerne være med. :)

    SvarSlett
  11. Selvfølgelig skal du få være det tone. Og nu starter trekkninga:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!