lørdag 31. oktober 2009

Halloween….

…er en mulighet for inspirasjon, om ikke annet. Og jeg har latt meg inspirerer til en halloweenveske!

DSC_0361

Veldig enkel, men den ble overraskende sofistikert og fin! Hadde egentlig tenkt at det skulle bli en litt rufsete hverdagsveske, men nå jeg har den på er den så “damete” at den hadde passet veldig godt til dress eller kåpe. Meget positivt overrasket!

DSC_0367

Den er sydd i et ull-tweed-lignende stoff, og det er muligens det som gir den sofistikerte looken…

DSC_0374 - Kopi

Har prøvd meg på noe helt nytt også: For og stiv bund! hehe, og det var enklere enn man skulle tro. så nå tror jeg jeg vil få lov til å si at jeg har mestrer de grunnleggende egenskapende når det gjelder veskesøm. Så da er det bare å begynne å masseprodusere!

Ellers, så har jeg vært på Hama i dag, og der var det bruktmesse! Ikke overhandling, men det ble jo et par skatter…de kommer i innlegg i morgen. Til da: ha en god helg=0}

Klem fra Ida Elise

5 kommentarer:

  1. Du kan jo starte opp salgsblogg eller registrere deg på etsy! :) God søndag til deg og mannen.

    SvarSlett
  2. Hehe, blir nok kanskje litt salg bare jeg kommer enda litt mer inn i det;) God søndag til deg også:)

    SvarSlett
  3. Så flink du er Ida :D
    Jeg bare lurte på. Hvor kjøper du stoff henn? kjøper du det på lillehammer noe sted eller bestiller du noe på nettet? i tillegg til gamle ting man kan sy av hjemme så klart ;)

    SvarSlett
  4. Dette er kjøpt på ullvaren på Lillehammer, er egentlig møbelstoff. Noe bestiller jeg på stoff og stil ( se innlegg lengre nede) og noe kjøper jeg hus quiltespesialisten, også det på lillehammer.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!