mandag 14. september 2009

Stua: snart på plass:)

Mitt andre store oppussingsprosjekt denne uka, var som nevnt denne kommoden. Også den har jeg blitt rimelig fornøyd med. Endelig er det ryddig og relativt stilrent i stua mi!

IMG_2350

Godkjent ble det jammen meg også, eneste jeg fikk strekk for var at jeg har satt tvn rett oppå dvdspilleren. Så her må det nok justeres litt. Men pyttpytt;)

IMG_2356 IMG_2354

Jeg rett og slett elsker disse knottene! Romantiske, nostalgiske og VAKRE!De er av bein, og kjøpt på Fruens Vilje på Lillehammer, som er en av mine desidert favorittbutikker.

IMG_2357

Også i stua har jeg brukt overlaken som gardiner. På disse er monogrammet til og med brodert andre vegen, slik at de blir riktige å se på. Det gamle “tv-bordet” har blitt til et lite pyntebord i hjørnet ved sofaen. Oppå det står en bukett med rognebær, og et lys til mørke høstkvelder.

IMG_2358

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!