lørdag 19. september 2009

Små innkjøp – stor glede:)

I dag har Katrine og jeg vært på rundreise, og finalen var på vegmuseet på Hunderfossen. Men ikke for å se på bilder. Nei, på vegmuseet har de nemlig værdens beste butikk! En ekte femtitalls landhandel, med gode priser, spennende utvalg og KJEMPESTOR mengde nostalgi. Her får man kjøkkenutstyr, tekstiler, hjemmelaget saft og gammeldagse drops, bestikk, leker, såper og kremer. For å nevne noe.

IMG_2387 IMG_2389

Duken er en del av visjonen om at fargene i kjøkkenet skal gå fra grønt til blått i vinter. Såpene er til gjesterommet, og badet når jeg en gang får pusset opp det. Vaskekost i tre har jeg lett etter lenge, og her hadde de selvfølgelig det. I tillegg hadde de også utskiftbare hoder, slik at jeg ikke trenger bytte ut hele kosten når busta blir slitt. For den nette sum av 132 kr, er jeg MEGET  fornøyd med kjøpet:) Anbefaler virkelig alle å ta seg en tur på vegmuseet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!