torsdag 17. september 2009

Kaos og harmoni

IMG_2368 

Det er moro å se på hønene ute i hønsegården.IMG_2371

Alle farger og aldere…

IMG_2374

…og mange raser i tilnærmet god harmoni.

IMG_2375

De hvite hønene har aldri vært ute før, men de ser ut til å storkose seg.

IMG_2377 

Her ser dere en av de ferskeste i flokken min. Dverg Kochiner. Denne er krøllete, og de to andre vanlige. Denne lille tassen er 2 måneder gammel, og på størrelse med en forvokst trost. Derfor er det ikke så merkelig at den tirrer hundene litt…ca to sekunder etter dette bildet var tatt, spratt alle firbeinte inn i bingen og jaget denne lille stakkaren inn under låven.

 IMG_2381

Så da var det bare for en omsorgsfull matmor å åle seg inn her. Riktig nok fjernet man noen få staurer, men trangt og støvete var det uansett. Men tassen kom utigjen uten varige men, og det er det viktigste.

IMG_2378

Så da håper jeg at jeg og alle her kan kose oss med den lille dvergflokken min fremover:. Ble ganske inspirert til å prøve å avle litt renrasede jeg også)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!