søndag 20. september 2009

Høststemning

Nå har virkelig høsten kommet til bruket her. I dag har vi jentene, Åsa, Frøya og jeg, kost oss på sofaen sammen med Pus, mens Lars Erik er på skytebana. Nå har vi sett ferdig 3 timer med Lars Monsen i Canada, og må si jeg virkelig blir inspirert til å ut og røre på meg. Men akkurat i dag er jeg litt for lat og sliten etter Opplevelsesdagen i går, så holder meg her inne. Kan jo vise litt av Lars Eriks fangst fra i går, for å få litt friluftsstemning:

IMG_2391

8 fine duer, skutt bare noen få hundre meter unna husveggen her. Forhåpentligvis blir det enda fler i kveld. Gleder meg til gode måltider utover høsten og vinteren:) Skulle gjerne prøvd å skutt litt selv også, men akkurat i kveld er jeg opptatt med basar i rudsbygda. Avslutter derfor innlegget med et høstlig bilde fra gården min, med et eple som skal havne i eplekaka jeg skal bake til i kveld.

IMG_2393

Ha en fortsatt strålende høstdag, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!