mandag 28. september 2009

Gårdsbesøk

I dag har jeg vært med SFO på besøk til Trudvang Gård i Follebu. Her var det mange fine dyr å se på:

IMG_2409 

Hester

 

IMG_2416

Sauer

IMG_2424

Høns: her var det en del inspirasjon å hente

!IMG_2425

Spesielt morsomt syns jeg det er med ender. Har planer om å skaffe meg en liten flokk selv til sommeren igjen.

IMG_2415  

Hunden Kita

  IMG_2429 

Og hunden Shakira, en leonbergerhvalp på 14 uker. NYDELIG!

IMG_2419

Selvfølgelig traff jeg igjen Pelle og Bajas også. Grisene “mine” har bodd på Trudvang noen uker nå, og de ser ut til å finne seg godt til rette. Selv om de er noe små i forhold til den store dama de her fått seg, til høgre i bildet.

I tillgg til disse dyrene, hadde de kaniner, marsvin og katter. Må være kjempefint å vokse opp med så mye dyr rundt seg. Jeg syns det er helt hærlig å ha raser av alle salg over alt, og alle ser ut til å komme godt over ens med hverandre. Slik vil jeg også ha det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!