tirsdag 8. september 2009

Det skjer ting på gården!

Nye elementer har kommet til, både av tobeine og firbeinte, for ikke å snakke om rotfaste.

IMG_2325

I går kom nemlig min kjære hjem med 3 små eppletrær! Kanskje ikke helt Hardanger her enda, men en kjærkomment tilskudd til Drømmehagen er det i alle fall. Nå er det bare å håpa på mange fine epleår i fremtida.

Ellers er jeg hjemme aleine noen dager nå, og det gir meg tid til å løse et par “utfordringer”. Nye mennesker betyr nye møbler, og slik kan være vanskelig å takle for ei lita tuppe med STOR lidenskap for interiør, som for det meste har fått styre som hun vil det siste året. Det har ført til at så og si alt i huset her er nøye utvalgt, pusset opp, og ikke minst plassert, akkurat der jeg vil ha det. Men litt av filosofien min går på å bruke det en har, og å se potensialet i det meste, før man eventuelt skaffer noe nytt eller kvitter seg med det gamle. Dermed skal jeg bruke en ukes tid på å forvandle denne

IMG_2326

og denne

IMG_2327

inn til noe som glir litt bedre inn i omgivelsene her. Og jeg gleder meg MASSE til å starte, og ikke minst til å vise frem ressultatet. Så dermed hopper jeg i det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!