tirsdag 18. august 2009

Yndlingshylla!

For nesten et år siden kom jeg over denne i den lokale blomsterhandelen, og falt pladask med en gang.

IMG_2270

Dessverre var den litt dyr, så har ikke helt turt å kjøpe den, men nå har jeg endelig tatt mot til meg. Syns den passa veldig godt inn i kjøkkenkroken min. Og så er den veldig praktisk, både til å henge opp kjkkenutstyr på og slik, og til å tørke våte klær til vinteren.

 IMG_2269

Den gamle ovnen er jeg spesielt glad i. Det samme gjelder den lille krakken ved siden av, som jeg har hatt i lekerhuset helt siden jeg var bittelita, og som nå endelig har fått kommet inn i varmen.

Ønsker dere en god dag, alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Den var kjempefin Ida ! Jeg har faktisk vært på leting etter en sånn for å ha på hytta. Men så lagde jeg en selv til slutt. Tok en trådkurv og hengte opp i tynne kjettinger over ovnen. Så hektet jeg på noen S-kroker under. Nå kan jeg slenge bløte votter og luer til tørtk, og henge kopphåndkle og sånt under. Genial innretning, og din var jo kjempefin i tillegg !!

    SvarSlett
  2. Oi, høres ganske kreativt ut det også. Takk for ideen, kanskje jeg prøver den på en av de andre ovnene i huset. Får aldri nok tørkemuligheter;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!