onsdag 26. august 2009

Vindu mot verden…

Lovet på mandag at jeg skulle legge ut bildene av vinduene mine i går. Dessverre ble gårdagen mer enn forventet komplisert og merkelig, så dette fikk jeg ikke gjort. Men legger dem ut nå, for å holde det jeg lover.  IMG_2305 IMG_2306

Det ble forandringer i planene, og det lille gamle vinduet havnet i trappeoppgangen. Her står det relativt tomt, med en enslig blomst i et gammel glass. Dette er et sessongvindu, og blomsten symboliserer nå at sommeren er på hell…kommer mer ettersom høsten skrider frem.

IMG_2308

Det gamle patinapregede vinduet, som jeg egentlig ikke ante hva jeg skulle bruke til, ble til bakvegg på den ene kommoden min. I hjørnet står et bilde av hundene.

 IMG_2309

Dyr er ukompliserte og naturlige, og disse to er blant de beste i hele verden. Derfor er jeg så veldig glad i dem.

1 kommentar:

  1. Så flott!

    -Det sesongvinduet i trappegangen... Ahh... *drømme-drømme*

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!