tirsdag 18. august 2009

Kistedilla!

Her har man kistedilla om dagen! I tillegg til den fine jeg fikk på stua for et par uker siden, har det også kommet et par på soverommet.

IMG_2265  IMG_2267

Denne står under vinduet, og har god plass til ullgensere og slik, og kanskje et varmt pledd til vinteren.IMG_2268

Denne lille tassen fikk plass ved siden av senga, og er kjempefin å ha toalettsaker og andre personlige eiendeler i, siden jeg har relativt alt for lite bad… Skal hjem til mamma og hente meg en annen en til å ha på andre siden av senga nå snar. Praktisk og fint! Og ja, jeg fyrer fortsatt med ved på soverommet på kalde dager…;)

3 kommentarer:

  1. Ååå, skikkelig fine kister!! Tips om hvor man finner gamle kister om man ikke ønsker å rane hjemgården? =)

    SvarSlett
  2. Rane hjemgården er kanskje den beste løsningen? Jeg har vært så heldig at det ikke er jeg som har funnet disse, men tok en kikk i kjelleren til mamma i går, og fant plutselig et par der også. Står ofte slike i garasjer og slik, med stygg maling og mye olje og tull. Bare å pusse litt;) Vet i alle fall om et par...;)

    SvarSlett
  3. Hehe ja, men de var faktisk ikke så dyre på finn.no heller. Kanskje det blir ei kiste på meg snart oxo, I hope! =)Pussing blir det som oftest litt av på gamle tregreier :)Kul kjøkkenovn du har! =) Tenker på skikkelig kjøkkenkos når jeg ser den :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!