mandag 24. august 2009

Ferdig malingsprosjekt!

Endelig har jeg fått meg nytt sofabord! IMG_2310

Vel, egentlig er det et gammelt spisebord, men etter å ha kappen noen bein og fått på det litt farge, er det helt perfekt som sofabord i stuen min:)

IMG_2320

 IMG_2315

 IMG_2311 

Ideen til å bruke et kjøkkenbord som sofabord fikk jeg fra Liv fra Livs Lyst. Det er en fin blogg, som jeg henter masse inspirasjon fra. Nå er det fram med bøkene og lese noen timer, før jobb igjen. Godt med litt struktur i hverdagen!

Ha en fin dag alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Så koselig det er hos deg Ida. Er så glad i ting som har en "historie" å fortelle. Kjempefint !! De vinduene er jo rene maleriene i seg selv. heng dem på veggen på stua, i gangen eller i trappegangen kanskje ??

    SvarSlett
  2. Har eksprimentert litt med vinduene også, og bilder av det kommer i morgen:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint blei det! Jeg har også malt sofabord(som også er et gammelt avkappa spisebort!) men har bare malt beina ennå...ting tar tid, hehe!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!