mandag 27. juli 2009

Prosjekt Kiste

For noen uker siden, da jeg ønsket meg nytt sofabord, sa han at han hadde ei gammel kiste han kunne pusse ned og gjøre om til sofabord. Jeg faldt helt for ideen, og i dag kom han endelig med kista til meg.IMG_2226 Dessverre viste det seg at kista var litt for liten, men etter at han har pusset og gnukket på den noen timer, er den like vel så fin at den fortjener en fin plass i stua. IMG_2229  IMG_2232Over kista har jeg hengt vinduet jeg pussa opp tidligere i sommer. I ei av rutene står denne blide jenta sammen med to melkeprøveglass jeg fant i fjøset her. Elsker ting med historie!

IMG_2228Vips, så har jeg fått en helt ny og kjempefin krok i stua:)

2 kommentarer:

  1. Så flink du e Ida:) Planene for resten av sommern da? Må si ifra hvis du plutselig finner fler slike vinduer da;)

    SvarSlett
  2. Hehe, takk for det, men var andre enn meg som gjorde meste av jobben her;) Fant noen på loftet her, men de var ikke så veldig pene for de var ikke så veldig småruta, men de var veldig hele og fine da...kan ta en kikk oppatpå der en dag! Og så må jeg komme på kaffe en dag....eller motsatt..

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!