lørdag 11. juli 2009

Et hjemmelget skap…

…til nytte og glede. Dette skapet har nå flyttet fra min mors veranda og inn på mitt kjøkken.

IMG_2116 Jeg har valgt å ikke gjøre noen verdens ting med det, litt slitt og hakkete hist og her, men jeg liker det veldig godt som det er.

IMG_2121 Skoffene er laget av gamle margarinkasser. Ekstrasjarmerende, og O, så personlig:)

IMG_2120 Inne i skapet har jeg fått plass til dekketøy og lignende. Det gamle Solo-fatet i bakgrunnen er jeg ekstra glad i. Det samme gjelder greengate-produktene mine.

IMG_2119

IMG_2118 På toppen av skapet står en gammel kakeboks, et par norgesglass, og den kjempefine vekta jeg fikk i bursdagsgave tidligere i år.

Nå bærer det i veg i 70-års lag. Ha en strålende helg:)

3 kommentarer:

  1. Ah, så veldig idyllisk og fint!

    SvarSlett
  2. Her inne var det jammen mye fint, Ida! Skikkelig koselig å lese og se på alle de fine bildene dine!
    Kan ikke skjønne annet at du lever i en helt fantastisk verden om dagen :-) Fortsatt god sommer!!!

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen, fortsatt god sommer til deg også':)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!