søndag 14. juni 2009

Halvtrist vær…

…gir lov til å holde på med inneting. Derfor har jeg rydda og vaska huset i dag. Har også hengt opp en del urter og krydder og andre planter til tørk i dag, blant annet Marikåpe, som dere ser her.

IMG_2003 Meget effektivt mot mye rart, godt å ha til vinteren. Nå i kveld koser jeg meg på sofaen, etter at pus har kommet hjem etter en litt vel lang utflukt på egenhånd. Sofatid gir god tid til å pynte på vaskefillene mine, slik at de blir litt morsommere å bruke. Litt restegarn er alt som trengs for å sette et koselit og personling preg på tingene dine:

IMG_2007

Nå er det siste skoleuka for i år, og jeg kjenner at det skal bli godt med ferie. Men gleder meg litt med å gå i gang med morgendagen også. Ha en fortsatt god søndagskveld alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!