søndag 7. juni 2009

Drømmehagen vol. 5

Se, så fint bedd som ble laget til meg i helga: IMG_1993 Squashen, som jeg planta tidligere i år, har fått komme ut. I tillegg har vi planta tomater. Blir spennende å se hvordan det går med dem, men vi prøver i alle fall:)¨

IMG_1994 Nå drømmer man seg bort i spennende oppskrifter i hjemmeavla grønt og selvslakta kjøtt, og gleder seg masse til å prøve alt sammen. Har planta bønner i et par potter inne, forhåpentlig vis er de klare for utplanting om et par uker de også. Satser på knall sommer, med mye sol og passe med regn. Eller så er det jo lov å prøve og feile, og da prøver man bare igjen neste år:)

3 kommentarer:

  1. Høres fantastisk ut, Ida-Elise! Og, ja! Prøving og feiling må til...

    SvarSlett
  2. Hvis du vil kan jeg prøve å huske å ta med beskrivelse med HOW-TO på den kjolen... Du er jo ferdig før meg på fredag, men...

    SvarSlett
  3. -Da prøver jeg å huske det... ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!