søndag 24. mai 2009

Nyter livet!

SP_A0155

I dag har jeg funnet drømmestedet mitt. Brukt et år på å finne østringsveien til Neversjøen, men jammen var det verdt det. Tror nok at jeg kommer til å tilbringe mange timer her i sommer!

SP_A0158

Frøya lekte seg med trær, mens Åsa spiste på gamle pølsepinner. Og mens jeg satt der og så på hvor morsomt de hadde det, slo det meg at det livet jeg lever nå, er et liv jeg faktisk stortrives med! Jeg elsker jobben min, stortrives med plassen jeg bor på, kan ta meg tid til en tur i skog og mark og fjell så og si hver dag. Står opp med sola. Planter i hagen, og ser ting vokse opp av ingenting. Midt inne i det hele blir det selvfølgelig en del lesing om dagen, men selv om jeg laaaang i fra føler meg klar til norskeksamen på fredag, så tar jeg det som det kommer. Har faktisk lest ganske bra nå, så om jeg ikke står så er det ikke fordi jeg har lest for lite, men rett og slett for at det er noe jeg ikke har skjønt. Og da er det bare å forsøke å lære det en gang til! 

Foresten: Har fått teller på bloggen min, og i skrivende stund er altså siden min blitt åpnet av(i teorien) 25 forskjellige personer (62 treff totalt). Det betyr at det er mange fler enn jeg trodde som er innom her. Gi en liten kommentar da, så jeg ser hvem som faktisk følger med her:)

9 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du liker deg der, virker fint nede ved vannet. Har selv vært i skogen i dag, men det så du jo. :)

    SvarSlett
  2. Tudelu, jeg følger med deg.. men det var gammelt nytt.

    SvarSlett
  3. Åhh... Der så det jammen flott ut!

    SvarSlett
  4. Dere to har jeg faktisk skjønt at følger med, og hulda følger i alle fall jeg med på...:)dårlig med respons, til tross for 17 nye hitt...

    SvarSlett
  5. Jeg følger med deg Ida, det er jo så spennende! Du har virkelig mange jern i ilden,- skulle hatt litt av din stå-på-vilje noen ganger merker jeg :)

    SvarSlett
  6. Hehe, føler av og til at jeg mangler litt evne til å konsentrere meg om det jeg burde men...lett å gjøre morsomme hage-hus-dyr-ting i stedenfor kjedelige ting...

    SvarSlett
  7. Hei! Ei kollega (Bjørg) snakket på bloggen din så da ble jeg nysgjerrig å kikket inn her. :) Mange fine bilder! Hilsen sambygding.

    SvarSlett
  8. Og ja, Neversjøen er fantastisk!! :))

    SvarSlett
  9. SÅ hyggelig at du kikker innom:) OG tusen takk:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!