søndag 3. mai 2009

Kveld i fjøset...

I dag har man faktisk, med hjelp fra gode venner, snekret sammen en hønsebinge og "fyldt" den opp med høns. Spontane infall får ofte lykkelige slutter tror jeg...;)

Var så kjempekoselig å gå kveldsrunden i fjøset atte det ikke kan beskrives!Alle er slitne etter en lang dag. Hønsene sitter på veglen med hodet under vingene, og Pelle og Bajas krøller seg intil hverandre og snorker. Åsa hviler på en halmball, og verdens beste person ringer og sier god natt. Jeg er sliten og god etter en dag med mange opplevelser. Må sies å være en fullkommen kveld:)

3 kommentarer:

  1. Jeg har noen små som gjerne skulle hilse på alle dyra oppe hos deg, jeg... ;)

    SvarSlett
  2. hehe, kan tenke meg det:)bare å stikke innom en dag du er på disse kanter;)

    SvarSlett
  3. plutselig er vi der, vettu... ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!