søndag 24. mai 2009

Drømmehagen vol. 4.

IMG_1898

I dag har det vært potetsetting i drømmehagen, og jeg har laget en liten miniatyr potetåker. Jeg har også satt poteter i den morsomme tønna jeg fant for noen uker siden. Blir spennende å se om noe gror i den:)

IMG_1903

For et par uker siden var jeg hos mamma og stjal en liten rot fra rabarberaen hennes. Nå har den lille rota blitt til en STOR rabarbera. Gleder meg veldig masse til den første suppa jeg kan lage av den! (Er foresten potetønna man ser i bakgrunn.)

Sist, men ikke minst, så har jeg oppdaget at hele eiendommen er omringet av stikkelsbærbusker. Kjempemorsomt, da jeg ikke har planer om å plante andre busker før til høsten. Nå blir det sylting likevel:)

2 kommentarer:

  1. Mmm... Nå fikk jeg lyst på rabarbara-kake...

    Flink du er til å styre og ordne! Imponert, jeg.

    Har ikke noen oppskrift på trøyer med kant, nei... Bare uten. Kanten legger jeg til sjøl i etterkant... ;)

    SvarSlett
  2. Styrer og ordner etter innfallsmetoden..hehe...men trives med det.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!