mandag 2. mars 2009

Smil:)

Lukk opp din hjerte dør
og la solens skinn
lyse i ditt smil
og varme i ditt sinn
et lite smil kan spre
glede i ditt sinn
lukk opp hjertedøren
og slipp solen inn!
Den gang jeg var liten kan jeg minnes mor som sa
husk at alle snille barn skal smile blidt å være glad!
Hvis du har sol i hjertet da vil andre også bli
glade og muntre når de møter deg på Kamaresi!
Siden har jeg prøvet på å leve etter det
Det er bare dumt å gråte når man like godt kan le!
Det bor et smil i alle mennesker når du møter dem,
Det er bare om å gjøre å få lokket smilet frem:)

En runde med Sputnik og litt kråkestuping på jordet, så er man i slag igjen!
Foresten så tror jeg eneste fordel som er ved å være sånn cirka singel og bo helt aleine, at man kan synge tåpelige sanger og ta merkelige dansetrinn når man må føle for det:)

1 kommentar:

  1. ja, du ser riktig....Jeg har joinet som blogger:P Thihi....Ikke helt stø på detta enda men pytt pytt....du må komme innom en dag, har langpanna ( eller ganske kort er den jo:P )di her...:) :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!