tirsdag 10. mars 2009

Hjemmekveld

Endelig en ettermiddag med god tid til å ordne opp i hjemmet! Har allerede vakset 2 maskiner klær, og tørka støv av kjøkken og stue. Har desværre også lagt hele stua under et teppe av støv og sot igjen...jeg er ikke skapt til å gjøre opp i ovnen uten tennbriketter! Men nå begynner det å bli godt og varmt i heimen, og jeg har invilget meg selv en liten pause i sofaen, mens jeg nyter en deilig middag bestående av makaroni og laksefillet, med salat og løk og litt tomatsaus. Litt luksus i hverdagen;) (Ja, det er faktisk godt!)
Desverre kjenner jeg at ryggen har begynt å svi tilnærmet uutholdelig, så er stygt redd en ny betennelse er på vei. Har vært nokså ille i vinter syns jeg! Så kanskje jeg skal unne meg selv å ta det litt med ro i kveld, er jo ukas tv-kveld, med ut i naturen, da damene dro, unge mødre og frustrerte fruer. Så skal nok få tida til å gå:)

2 kommentarer:

  1. Sååå kosli:) :)
    Er du hjemme en kveld og byder på kaffi så kjem eg...:P

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!