søndag 1. mars 2009

Bursdag:)

Da er årets bursdagshelg unnagjort for denne gang, og for en suveren helg det har vært:) Fredag, selve dagen, starta med Sfo. Åsa var med på jobb, og imponerte med tilnærmet uløanderlig oppførsel. Ellers baka vi kake og spiste pølser, og feira gammaldags barneselskap med bursdagssang og greier:)
På kvelden kom så og si alt som kan krype og gå av familiemedlemmer på feiring. Kaker og kaffe og godt selskap, rett og slett trivelig.



Lillebror Ola og Mathilde

I går var det kjempekoselig venninneselskap, med Katrine, Monica og Karen. Til og med mat fikk de servert etter hvert;

Åsa er sliten etter en lang helg med mye program, og nå kjenner også jeg at det tærer litt på kroppen. Vodkaen som absolutt skulle inntas noen timer over midtnatt i natt begynner også å gjøre sitt med helsa her kjenner jeg, så tror det skal bli godt å få lagt seg igjen snart. Skal bare tenke litt på samer og sånn før jeg legger meg, så jeg er litt mere klar for nye oppgaver igjen på Søre Ål i morgen....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!