tirsdag 10. februar 2009

Oppdatering!

Sånn, da har man nesten fått summet seg sammen igjen. Har ryddet huset nå, vaska klær og sortert smått og stort til den store gullmedalje, og nå er alt klart til å vaskes i morgen. Fy F"#%"# å det ser ut når man bare har vært innom døra og snudd hver dag den siste uka! Tatt med seg noe, og lagt igjen noe, uten å legge noe på rett plass. Fysj! Men nå skal jeg være mer hjemme fremover, gleder meg til å få litt system igjen!

Ellers var jeg da i Bergen på NM i helga. Vi spilte som konger, og er kjempefornøyde med insatsen alle sammen, men holdt likevel ikke lenger enn siste plass...hehe..menmen, var bare 8 poeng bak oss på delt 21.plass og Melis på 4.plass, så er ikke såååå dårlige ama!

Nå for tiden er jeg da i praksis på Søre Ål skole, så har derfor litt anderledes arbeidsdager enn vanlig, så dersom noen prøver å få tak i meg på dagid nå, så er jeg opptatt fra 8-15.30 ca hver dag noen uker fremover.

Ellers så gleder man seg masse til vinterferien:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!